I've got a crush on the world

 
Så länge jag kan minnas har jag älskat att resa, det är något speciellt med att packa resväskan, sätta sig i bilen och åka någonstans. Även om det är något så enkelt som en natt på landstället, en vecka i Grekland eller ännu längre och på andra sidan jorden. Det är verkligen så att jag har en crush på världen, jag vill till platser jag endast sett på bild, jag vill resa runt. Jag vill i princip bo på ett flygplan, om det vore möjligt. 

Jag har en lista på platser jag vill besöka och se någon gång i livet, många av dessa platser kan jag med denna fotoresa bocka av. Vi ska se platser som Grand Canyon, Death Valley och Monument Valley. Även tre stodstäder, Los Angeles, San Fransisco och Las Vegas. Behöver jag säga att jag är taggad? Att jag, flera dagar innan, har resfeber? Något som endast brukar infinna sig kvällen före avfärd. Nu kommer jag känna så konstant i två veckor, haha. För vi ska ju åka runt, och även det är något som står på min "saker att göra innan jag dör"- lista. Att åka på en roadtrip i USA. 

Kommentera här: