Dag 3

Dagarna känns så långa och inte riktigt som att vi bara är inne på den tredje, men det gör inte mig någonting eftersom jag trivs väldigt bra! Jag var fortfarande jetlaged så jag vaknade redan vid halv fem, jag försökte somna om men det var kört. Så jag drog med mig Katja ut på en promenad. Vi var ute i över en timme; gick runt och fotade och såg Palm Springs i dagsljus. 


 
Denna bild känns väldigt obligatorisk i USA. 

Efter promenaden gick vi tillbaka till hotellet och åt frukost, för 12 dollar fick jag scrambled egg, pannkakor, frukt, juice, yoghurt etc. Sedan var det lektion, först en i bildkomposition och sedan en i landskap, mycket intressant och givande. Därefter checkade vi ut, tog bilen till ett köpcentrum och shoppade kläder. I och med att våra väskor ännu inte anlänt var det dags att köpa rena kläder, tidigare köpte jag ett par shorts men nu köpte jag ett nytt par samt en topp till. Även strumpor, underkläder och en väska! 
 
Såhär ser den nya toppen ut! Den är något kort, men till ett par högmidjade shorst/jeans är det snyggt. Bilden är tagen av Katja. 

Sedan bar det av mot LAS VEGAS! Första stoppet var dock mat samt en minifotografering i en liten by. De andra fotostoppen för dagen var Hidden Valley, Key's View och Dale Dry Lake. De får dock vara i ett annat inlägg så detta inte blir alldeles för långt! 
 

Kommentera här: